tisdag 23 december 2008

Dagen före julafton.

Har varit och köpt julklappar idag tillsammans med Ingrid, mycket trevligt :)
Trodde det skulle vara mera folk i affärerna än det va faktiskt...
Och nu är jag 586 kronor fattigare, och ändå köpte jag bara till dem viktigaste ;O

Ligger just nu i sängen med datorn i knäet och kollar samtidigt på Bingo-Lottos uppesittarkväll, hihi :) Har man inget bättre för sig så ;)
Har trimmat Molla lite innan på ryggen och sådär, tyckte hon skulle bli lite julfin nu :)

Jahopp, imorgon så ska jag till farmor och fira jul och brors födelsedag, sen bor jag nog där tills på fredag, hoppas jag kan komma hem sedan... Så om det inte blir någon blogg vet ni varför, min hi-tech farmor har nämligen inget internet ;P

Tack Sofia och hela din familj, men det behövs inte, jag ska göra det bästa jag kan. MEN TACK! <3

Ha en bra julafton allesammans :) <3

Inga kommentarer: