söndag 1 mars 2009

Sonntag

Jag är typ grym, jag har bloggat varje dag både januari & februari månad :D

Jag var rastlös igår kväll och vill göra en massor saker och ting vilket betyder att jag börjar få energi tillbaka :)

Det där med att jag vill att du erkänner ska jag nog strunta i, för om jag frågar dig så kommer du endå bara säga nej och sen gå till * och säga det till henne. Då får jag ännu mera skit från henne, men det är väl det du vill? Ha henne för dig själv. Groteskta *****
Kommer numera aldrig att lita på dig eller säga någoting om henne i din närvaro. Du själv förlorar på det. Innan var du en snäll och trevlig person men nu har du sjunkit i mina ögon, lägre än lägst.

Ska åka med Malin till skolan idag, fast hon svarar mig inte så jag antar att hon sover, men det är inte vanligt för Malin vid fyra tiden? ;P Vi får väl se vad som händer :)

Nu är det typ bara min röst och snuvan som som ska fixa sig sen är jag totaly, inte riktigt, men nästan, frisk :)

Puss

Inga kommentarer: