söndag 15 mars 2009

Lund & Lomma

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
HAR NU INGEN SKJUTS TILL MALMÖ PÅ GRUND AV MIN ÄCKLIGA MAMMA.
Så nu blir det till att ta tåget redan klockan 06.00 på lördag morgon, lagom kul, tack så jävla mycket.

Har precis kommit till skolan.
Dagen började med tågresa mot Lund, sen hämtade Petra mig och Sofia plus Molla där och så körde vi hem till henne. Började sen trimma, som vanligt fick man utskällningar här och där. Särskilt på den kala fläcken, haha, så i fortsättninge får Alexandra trimma när det inte är utställning på g, haha. Dock var hon trevligare än jag väntat mig, kanske för att Sofia va med?
Nu är Molla i alla fall snygg, riktigt snygg <33
När det var klart vilade vi i ungefär en timme sen bar det av till Lomma HU och deras styrelsemöte. Där blev det styrelseprat och pizza.

Nu tänker jag inte skriva mera för jag är så äckligt förbannad.

Puss

Inga kommentarer: