fredag 6 mars 2009

Freitag :)

Vet ni vad jag gjorde efter jag skrev blogginlägget igår?
Jag gick ut på kvällspromenix med Natali och efter det så ställde jag mig och trimmade Molla! 100 POÄNG TILL MIG! :D

Dagen har bestått av rasarbete, städning av hundstall och simning :) Japp, jag, Fanny och Rebecca var nere och simmade efter skolan och sen när vi kom hem så hade jag typ 5 minuter på mig att packa väskan innan jag var tvungen att gå till bussen. Men jag hann och är hemma nu :)
Dock förstår jag inte hur jag ska kunna simma 30 längder för att få MVG? Det kommer jag inte klara, men jag vill väldigt gärna ha ett VG i alla fall. Måste få bra resultat om jag ska ha mitt MVG i idrott ;)

Har precis varit ute och övningskört med mammut i typ en timme och lite mer, haha :) Fett nice. Jag vill ha körkort nu!

Ska nog ut och cykla med Molla nu...

Maybe I will have some visit tomorrow ;)

Puss

Inga kommentarer: