tisdag 17 mars 2009

Rensning på G

Sitter framför datan och försöker just nu föra över så mycket bilder till CD-skrivor som det går... Har alldeles för mycket sådant på min data, typ hela tiden ;)
Och så vill jag få in dem fina bilderna som jag och Natali tog på hundarna vid bryggan idag, och när jag väl har fått in dem så ska dem mörkläggas dem flesta och justeras lite så blir dem superfina I think, me like :) Hihi :)
Idag råkade jag fanimej somna på Historian ;O Jag brukar kunna lägga mig ner på bänken och blunda, men idag gick det farao inte utan att jag somna, och där låg jag i typ 45 minuter, en jäkla tur att jag satt längst in till väggen, så förhoppningsvis så såg inte vår lärare det, fast det antar jag att han gjorde ändå, haha, pinsamt läge. Men så blir det när man sätter på en film och man bara hör sådana röster som man kan soman till, haha ;)

GRATTIS TILL KÖRKORTET REBECCA! :D Fyfan vad jag är glad för din skull, riktigt kul! :)
(Och jag är inte ett dugg avundsjuk, haha)

Molla har blivit segare på agilityn nu, gah, fuck, men kontaktfälten tror jag börjar sitta lite nu i alla fall, hope so.

Nehepp, nu ska jag fortsätta tömma datorn för att senare lägga in mera, haha :)

Puss

Inga kommentarer: