lördag 14 mars 2009

På vandring i Kristianstad :)

Sitter nu framför datorn och har ätit mig fet precis.
Jag har ätit nästan en hel påse med chips och dippa, inte bra inte, men det va nästan en och en halv månad sen så idag fick jag minsann lov at göra det :)
Plus att idag har jag, Molla, Ingrid och Tilla varit ute och gått Linnérundan, det tog nästan två och en halvtimme. Väldans trevligt, tack för baguetten, drickan och sällskapet.
Innan jag och Ingrid var ute så va jag inne i stan och klippte mig lite, dock inte så mycket men hon gick igenom hela håret i alla fall :) Köpte mig en ny mascara när jag ändå va inne i stan, har testat den, är väl bättre än den förra men inte så fullt okej som jag ville, men det får duga.
Har halvsuttit och kollat på melodifestivalen också, hur farao kan "Snälla snälla" få 10 poäng av den internationella juryn? :O Det är farao inte sant. Den äckliga låten borde inte ens få visas.
Skulle egentliogen pluggat idag, men höllt på att somna så jag la ner det projektet.

Imorgon ska jag och Sofia åka till Petra och fintrimma Molla inför Malmö. Hoppas jag inte får allt för mtycket utskällning för hur hon ser ut, har trimmat på henne i 6 immar i veckan :O Puuh! Efter trimningen blir det möte med styrelsen för Lomma Hundungdom, tråkigt men ett måste.

Just det, vet ni vad jag har gjort? ANMÄLT MOLLA TILL SIN FÖRSTA AGILITY TÄVLING :O :S Det är redan den 10:e april, så vi har en del att fixa, både slalom, säck och kontaktfält är där fortfrande porblem med, men så länge hon hålelr sig på banan är jag nöjd :)

Som ni märker har jag fördrivit min dag med att göra lite små saker för att glömma allt annat...

Ska fortsätta se på filmen som visas just nu, tillbaka till kärleken, får väl se om den är något bra :)

Puss

Inga kommentarer: