onsdag 18 mars 2009

KLI! :@

DET KLIAR PÅ HELA MIN ÖVERKROPP :@ Det är grymt jobbigt, kliar as hell. Jag har ingen aning om vad det är men det är typ utslag, små, små, små, och kliar som kattsingen. Och det är bara på överkroppen, strange. Ska gå till skolsköterskan imorgon, jag vill inte att det ska klia så mycket som detta gör, hoppas hon kan göra något åt det :S
Vi har förhör, eller jag skulle vilja säga prov, i naturkunskapen imorgon. Sofia sitter och förhör mig, går väl rätt okej, men kan inte så mycket på sista kapitlet, och det är det vi ska ha mest på, blä på det.
Va och simmade innan tillsammans med Rebecca, Eleonor, Ronja, Fanny och Anya, tervligt :) Fast det som var allra bäst var när Rebecca burnade uatnför min stuga, hahaha, nu är där ett FET STORT märke i gräsmattan, hahaha, det var kul som fan :D

Imorgon är det sista dagen i skolan denna veckan, för på fredag är vi lediga :) Fast då blir det väl till att plugga då också, gah, har historia prov nästa vecka... Nervös? Javisst.

Nehepp, nu ska jag fortsätta plugga...

Puss

Inga kommentarer: