fredag 13 mars 2009

Hjälp?

Jag vet fan inte vad jag varken ska säga eller skriva.
Jag är så sjukt ledsen för att allting är som det är. Jag vet inte hur jag ska ta itu med det. Det finns egentligen inte så mycket att göra. Och jag vet inte vad du ska gör heller, eller jo, till en viss del, men fan, jag vill att allt bara ska ordna sig, men det kommer ju inte bara att ske sådär hux flux, fan. Jag orkar inte med flera förändringar, det har skett alldeles för många. Just nu vill jag bara be någon skjuta mig.
Jag är så trött på att jag alltid ska sätta på ett falskt leende och låtsas som om ingenting hade hänt, jag är j*vligt trött på det. Men det är väl ett nödvändigt ont för att ingen ska märka något.

Har kännt att jag har varit riktigt otrevlig i veckan, jag hoppas inte att precis alla har märkt det i alla fall, men jag antar att allt som får mig att må bajs för tillfället tar jag ut genom att bli arg istället, inte bra det heller, men vad ka jag ta mig till? Tips tack.

I need a hug.

Till det lite mer roliga...
Typ som att jag, Fanny, Patrik, Malin och Ingrid har precis varit och bowlat :) Dock förlorade jag, men vad hade jag väntat mig? Haha :)
Jag har tur om har dem vänner jag har, det säger jag med stolthet <3

Har faktiskt inte kännt mig trött under hela dagen, och igår satt jag, Malin och Alexandra uppe till klockan var halv två och snckade och åt kanelbullar :) Tack ni :*

Nehepp, nu måste jag ut med Molla.

Puss

Inga kommentarer: