torsdag 12 mars 2009

Fucking VG :D

Hej folket :)

Sammanlagt har jag trimmat Molla 6 timmar denna veckan, och nu tänker jag inte göra mer. Jag hoppas att Petra blir någorlunda nöjd, jag är det i alla fall. Är det något jag inte är nöjd med så är det skuldrorna, dem ser inte helt okej ut, men jag kan inte göra mer än mitt bästa.
JAG FICK VG PÅ MITT VÄXT & DJURLIV PROV :O :D Det trodde jag aldrig, haha, jag trodde farao att jag skulle bli underkänd. Sen hade han rättat min lista med ord som man skulle göra om om man hade fått IG på kolatomen Kurt, och den blev också godkännd nu, så nu är det ur världen, skönt :)
När jag kom in på mitt rum idag så var min data borta, jag bara; var faaan är min data?! Min första tanke är att Petro har snott den, hon är expert på sånnt, och mycket riktigt, jag går in på hennes rum och där ligger den i en byrålåda, haha. Jag vet hennes gömställen ;) Så skickade jag ett sms till henne; När fan tog du min data? Då svarar hon: Jag var inne hos dig inatt och frågade om jag fick den och du sa ja.
Hahahahaha, jag måste ha sovit som en stock, för det har jag inte det INGET MINNE av, och jag menar verkligen INGET. Hahaha, kul ;P
På bilden idag gjorde vi färdigt våra grupprojekt, vår Titanic blev fett nice :)
Vill ni veta en sak? :O
Det är riktigt fucking jobbigt att gå upp ur sängen på morgonen när man inte har sällskap på promenaden. När man ligger i sängen så tänker man, äh, jag sover lite till, jag ska ändå gå själv, inte bra inte. Jag hoppas Natali kommer tillbaka snart, för dtta går inte bra, haha ;D
Btw så ligger Natali på sjukhuset och tar en massa prover, blä, krya på dig hjärtat! <3

Jag tycker inte om att alla folk och hundar går bort nu, det händer allt för ofta.
(8 år sen i tisdags, jag tänker på dig jämt <3)

Hur ska jag göra?

Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi ! :D nu vet jag hur man bäst får grejer av dig! Man går in på natten.

Dessiré Forsbrand sa...

Så sant så, haha :D