torsdag 19 mars 2009

Allergi (?) och löp!

Folkse.

Är hemma redan idag, en torsdag, anledning är att vi har studiedag imorgon, men det visste ni redan ;)
Var hos skolsköterskan idag, hon trodde att det var en allergisk reaktion jag hade fått, och jag kan nog instämma på det, men jag har inte ätit något speciellt vad jag kan komma på. Jag har inte gjort ngt annorlunda heller tror jag, badade iofs i onsdags, men jag brukar ju bada och tåla klor annars ;S Men i alla fall, om det hände en gång till så skulle jag gå till doktorn sa hon.
Mamma tror att jag kanske har nässelfeber på grund av all stress, så jag vet inte.
Vi får väl se vad som händer, det kliar riktigt mcyekt idag också, irriterande.

Har varit helt underbart väder idag förresten! :D Gick utan jacka på lunchen idag, wie! :D Lovely :*

Gissa vem som gjorde bort sig för sin egen historialärare idag? Haha, jag såklart. Vi hade ingen historia men vi träffad på Dan i lärarrummet när vi stod och kopierade. Sen av någon random anledning såp typ skulle jag protestera mot honom, sen får jag värsta impulsen ever; "tänk om jag skulle skälla som en hund". OCH VAD TROR NI JAG GÖR?! Jo, jag ställer mig och skäller, jag är fan inte frisk i huvudet alltså, den saken är ju klar. Hahahahaha, jag dör. Desutom så fick han reda på om "Peter-händelsen" också, så vad ska han tro om mig? Haha, där rök mitt betyg, hahaha! ;D Jag trodde jag skulle dö i den sekunden. Det slog bara slint i huvudet, jag har ingen aning om vad som hände. Men dem andra fick sig ett gott skratt i alla fall ;)

OCH VET NI? Molla hart börjat löpa, FARAO! Så nu kommer jag antagligen kunna tävla den helgen jag anmält mig till men inte att kunna träna inför den! :O Hur fan ska det gå? Helvetes apa! Jag har ett stort plockepinn på skolan så jag kan träna slalom i alla fall med henne och två tunnlar men fan, det är ju ingenting jämt emot vad vi skulle behöva, FAN. Wish me good luck typ.

Nepp, nu ska jag cykla en runda med Molla, jag vet, jag är galen, sen sova och hoppas att jag pluggar så mycket historia jag bara orkar imorgon (ett ont måste)

Puss

Inga kommentarer: