torsdag 5 mars 2009

Effektiv dag :)

Eller kanske inte så jätte, men ändå :)

Gick upp tidigt idag sen bar det av in till UBC.
Jobbade med gruppprojektet på bilden, haha :) Vårt ser bättre ut för varje gång tycker jag, men det finns säkert dem som inte håller med ;)
Hade provet i Växt&Djurliv idag, gick sisådär, men det jag hade pluggat på kunde jag, men det var ju långt ifrån allt... Vi får väl se hur det går, men jag hoppas på att jag får G i alla fall.
När jag kom hem så cyklade jag med Molla, in till Örkelljunga och hem igen.
Efter det började jag laga mat, baconbiffar och potatis med brunsås, riktigt gott! Första gången jag lagade det men det blev väldigt lyckat :)
När jag stod där mitt i matlagningen så ringde Fanny och frågade om jag ville med och simma, snäll som jag var och efter lite övertalning så gick jag med på det :)
Och precis när jag hade diskat undan allting och lagt mig på sängen så kommer Fanny in och säger; Nu måste vi cykla, på direkten, puh! ;P
Vi hann bara simma i 15 minuter, men det räckte nog för mig, haha, så några kalorier bränndes i alla fall, plus att vi cyklade dit och hem, vilket betyder att jag har cyklat 16 kilometer idag ;O DUKTIGT! :D
Har precis kommit hem nu, orken är noll typ, men det brukar inte hindra mig så ofta, så vi har möblerat om i köket som bara den, hemtrevligt nu minsann och da :D
Just det, har glömt att säga, nu har vi (ettorna) fått sin älskade platt TV till stugan, nöjda som fan är dem, haha :)

Nehepp.

Puss

Inga kommentarer: