tisdag 3 mars 2009

Intressanta saker & ting.

Jag har verkligen för mycket att göra just nu :O
Och igår när jag och Fanny var i Helsingborg på träningen så ringde Petra och det blev ju inte mycket bättre av det precis ;O
Nu ska jag tydligen på utbilning för att bli domare i Junior Handling, ändå ball, men jag blev fett förvånad när hon sa det men så nu ska jag bli det i alla fall, kul :D Sen på någon vänster så sitter jag med i Lomma Hundungdom, fråga mig inte hur det gick till, men hon har ju noll koll så jag ska prata med SHU om det, jag vill ju fortfarande vara med i Hässleholm...

Idag gick det ovaligt bra på mitt matte prov, wihu! :) Hoppas jag får ett bra resultat också ;) Vi hade sånt skyddsombudmöte innan provet så jag var tvungen att gå lite tidigare, lite synd faktiskt, denna gången var det faktiskt riktigt roligt och vi pratade om droger, narkotika och sånnt, intressant :)
Imorgon är det hunddag i skolan och jag ska nog inte gå upp förrens kvart över åtta, wiho! :D
Ska försöka träna med Molla på agilityn, ska ta tag i det där har jag bestämt mig för...

Och cyklingen med henne också för den delen, vilket jag redan har tagit tag i, vilket resulterar i:
-JAG HAR EN SANDLÅDA PÅ MITT RUM!
-OCH JAG HAR EN NY LIVSKAMRAT (DAMMSUGAREN)

NU måste jag plugga till det nästan omöjliga provet, btw, är det någon som vet hur RNA hänger ihop med DNA eller hur den genetiska koden fungerar så får ni gärna ringa mig...

Puss

Inga kommentarer: