onsdag 11 mars 2009

Trim,trim,trim...

Kanske inte skulle låtit Lexan trimma Molla? Haha, hon har en stor fet kal fläck på sig, hahaha, men sånnt händer, det vet jag ;) Så i fortsättning får Alexandra trimma när det inte är utställning på gång, haha ;P
Har varit hundlektion idag plus att vi har påbörjat kursen basmaskin körning. Lite dåligt att vi inte får ta traktor körkort fast vi har gått igenom allt det teoretiska, så vi kan egentligen skriva upp, cepe, ja.
Träningen med Molla gick rätt bra idag faktiskt :)
Igår trimmade vi Molla i cirka 4 timmar och idag har jag bara tagit 1 timme, får fortsättta imorgon.
Ser semestersvenskar på TV just nu, mwah :* Har precis slängt in en tvätt också, helt full, hoppas den blir klar innan jag ska lägga mig, måste hinna torktummla allting också, har nämligen mina lakan där i, slängde in allt på en och samma gång, tyckte det var lika bra :)

Grattis till världens bästa Erika som fyllde år igår! Hoppas du hade en underbar dag :D <3

Vad ska jag ta mig till när jag kommer hem i helgen? f a n

Puss

Inga kommentarer: