lördag 7 mars 2009

Chill lördag :)

Du värdesätter henne som in i norden, det är väl inte fel, men jag tycker jag gör en del för dig, men det kanske du inte ser? Det känns som om jag försvinner ur din syn mer och mera, det kanske stämmer? Synd.

Vet ni vad jag vill bli folket? Reseledare :D Det hade passat mig riktigt bra, men tyvärr har jag en hund att ta hänsyn till, fuck det. Det hade nog suttit riktigt perfekt, men icke sa nicke.

Har cyklat med Molla varje dag sedan i måndags, i en halvtimme varje dag, tycker jag är duktig, men jag gör ju det för hennes bästa så ;) Jag hoppas innerligt att jag har gått ner något litet gram denna veckan, det känns lite så med tanke på hur aktiv jag har varit i veckan, men det är nog bara inbillning, men man kan ju alltid låta sig själv tro det, haha ;P

Nu ska jag snart till affären, efter det ska jag nog hoppa in i duschen, sen ut med hundarna och sen blir det fix :) Because I am going to spend the night with you, mihi :*

Puss

Inga kommentarer: