fredag 20 mars 2009

Malmö INT imorgon :)

Har varit full rulle hela dagen :)

Dagen började med en helgalen Tellus som ville åt Molla, så det blev icke någon sovmorgon för mig inte, inte särskilt kul med tanke på när jag ska gå upp imorgon :S
Åt frukost, duschade, fixade mig och tog sedan Molla med mig och åkte in till Hässleholm. Där stadstränade vi jättemycket, och tränade lydnasklass 2 när vi fick tillfälle, gick faktsikt hyfsat bra alltihopa! :) Dessutom så träffade jagt Linnea där inne och Molla blev grymt lycklig, haha :)
Grattis Linnea btw för att du har kommit in på skolan i Västerås! Kul för dig :D <3

När mamma va hade jobbat klart körde hon ner till stan och mötte mig. Jag satte in Molla i bilen och därefter så gick jag och mutter och köpte nya Replay byxor, finfina! :D Wihu :D
Efter der så körde jag bilen hem, stack inom ICA och handlade infrö vad jag ska ha med mig imorgon. Sen var det meningen att jag skulle plugga, men jag somande mitt i allt, gah, så det har inte blivit alls så mycket pluggande som jag ville, knappt något alls! GAH :@
När jag upptäckte att jag var alltför trött (haha) så tog jag Molla och cyklade en härlig runda och efter det blev det chicken nuggets med pommes och sötsur sås, MUMS! :D

Har precis badat Mollas benhår och trimmat dets sista.

Nu ska jag minnsan packa klart allt inför imorgon och sen blir det väl till att gå kvällspromme med Molla sen nanna kudden...

Klockan ringer 04.40, mindre kul.

Puss

Inga kommentarer: