lördag 28 februari 2009

På bättringsvägen :)

Hej alla där ute :)

Nu börjar min sjuka gå över till vanlig förkylning... Ligger man på ena sidan så är man täppt i ena näsborren, ligger man på den andra ja då blir det tvärtom, ngt jobbigt. Men jag säger det igen, så länge det inte är körtelfeber så gör det inte mig någonting, för det vände fan upp och ner på världen totalt.
Jag har faktiskt försökt att börja plugga till provet idag, inte för att det går speciellt bra, och jag är bara på dem två första sidorna i boken, det är grymt mycket vi ska kunna, plus att faktan är riktig jobbig att förstå... BULL, men vi får ta det också helt enkelt.

Funderar på att cykla till affären och köpa lite godis om jag orkar, det är ju trots allt lördag. Jag har forfarande inte varit ute med molla på någon promenad sen jag kom hem i tisdags natt, krafter finns inte till det, och jag blir hellre frisk innan jag börjar anstränga mig igen för annars finns det risk för att det blir som med körtelfebern... Men imorgon måste jag lösa det, för på någon vänster måste jag till skolan även om jag mår sämre än vanligt.
Och jag förstår inte hur jag ska klara göra ett BIP-test på idrotten på måndag, ett typ "motionstest", jag kommer vara halvdöd efter hälften, funderar på att strunta i det och säga som det är till Peter, att jag nästan varit sjuk i en hel vecka. För sen ska man ju på dansen också, och det måste jag vara med på för är man inte det då kan man inte alla stegen tills gången där på.

Nehepp, nu ska jag cykla i snigelfart till affären sen fortsätta plugga I think.

Puss

Inga kommentarer: