lördag 21 februari 2009

Snöigt värre :)

Dagen har varit fett nice :)

Vaknade inte förrens halv två, SKÖNT! :)
Sen gjorde jag lite på mitt rasarbete, duktigt va? Håller på med en äckligt ful hund, Dandie Dinmont Terrier, BLÄ.
Efter det så åt jag frulle, sen skrev jag en inköpslista och därefter åkte mamma, Jonte och jag till MAXI för att storhandla, så nu har jag mat för typ flera veckor på internatet, nice :) När man plockar ner i kundvagen och ser allt man ska äta så tänker man bara en enda sak; FETTO?
När vi sen kom hem så gick jag och mammsen ut för att ta bilder på mig och Molla, blev bättre än bilderna i skogen i alla fall, men ja, inte så bra som jag skulle vilja... Men men, får väl a se vad det blir av med dem.
Tog sedan en runda på 50 minuter med Molla, gick ner om idrottsplatsen så hon fick springa i all snö, vilket hon älskar, hon bara njuter och flyger fram :) Hihi :) Vi har massor med snö här ;O
Ganska mys, men jag vill ha sommar nu.

Snart kommer Rebecca och André hit och ska våldgästa mig, haha, med det blir säkert trevligt :)

Puss

Inga kommentarer: