fredag 27 februari 2009

30 kilo apelsiner i min hals, haha :)

Har precis läst Tillings blogg, jag tror han ber om stryk?
-Battle.

Jag kan knappt sova när jag är sjuk och det är fett jobbigt. Och jag hatar att inte ha ork till att duscha, det är också fett jobbigt, men men, tvingar mig själv in i duschen sen får det gå.
Det låter som jag har typ 30 kilo apelsiner som sitter fast i min hals, jag låter som grymt gammal människa när jag pratar, ring så får ni höra, haha :D

Har försökt att arbeta med raskunskapen idag, men det går verkligen inte framåt när man mår dåligt. Tänker också hela tiden på provet nästa vecka, växt & djurliv, typ genetik och sådant, min dommedag kommer den dagen, jag kan nästan sätta mitt liv på det. Har redan fått IG på kolatomen Kurt, men har typ påbörjat den igen, eller ja, det vi skulle göra för att bli godkännd, men känns inte så lönt eftersom jag anatgligen kommer få IG på provet, och får man IG där får man det i hela kursen, eller ja, typ (antar det i alla fall), för Bengan är sån :@ Och jag förstår ingenting, och ingen annan heller, så jag vet inet hur jag ska lösa detta, det känns ganska omöjligt.
FAN, JAG VILL INTE!

Puss

Inga kommentarer: