måndag 23 februari 2009

PINSAMHETEN TAR ÖVER! ;D

Lika bra att skriva om dagens största händelse, hahahahahaha :D
På idrotten så skulle jag hjälpa vår lärare (Peter) att visa hur man skulle göra en styrkeövning, och han sa ingenting om vad det var man skulle komma till eller något likande, han instruerade bara mig.
I alla fall, så började han med att lägga sig ner på alla fyra (så han stod som en hund) sen skulle jag sätta mig på honom sa han, vilket jag gjorde. Efter det bad han mig ta in mina ben och kroka fast dem i hans armar. Och sen förstår ni, då säger han att jag ska sätta mina händer på bröstet, och då kollar Dessiré sig lite (mycket) fundersamt omkring, och sakta så tar jag mina händer mot Peters bröst, han sa ju aldrig mot vems och jag fattade noll, HAHAHAHAHAHAHA :D (Vilket också resulterar i en NÅGOT RÖDFÄRGAD DESSIRÉ)
Då lägger sig precis ALLA dubbevikta och garvar som in i Norden, det var alltså meningen att jag skulle sätta dem på mina egna och sen göra sit-ups, ÅH FUCK DET, så ännu en gång i historien om Dessiré Forsbrands liv har hon gjort bort sig, jag är dock inte förvånad, är ni?

Så ja, nu lär jag höra det ett bra tag framöver...
Men jag gav ju alla andra ett gott skratt i alla fall ;)

Nu måste jag sova, börjar känna mig lite sick.

Puss

2 kommentarer:

Fanny sa...

Så jävla lyckat fröken A_ _ _ _ _ _ _ _!!!! ;D

Sofia Bruse sa...

hahha :D <3