tisdag 3 februari 2009

Paj utan mjöl, hahahaha :D

Jag har just misslyckats med en hallonpaj, jag känner mig dum, hahaha.
Kolla här;
Malin: Du, är du färdig här? (Pekar på diskbänken)
Jag: Ja, jag använde inte mjöl (såg att där låg kvar mjöl på bänken) Det var Petro & Julia.
Malin: Hahaha, Dessiré! Använde du inte mjöl?

Båda lägger oss dubbelvikta och skrattar som aldrig förr, mjöl ska användas i en fucking paj, hahahahaha.
Varför misslyckades jag med min paj? -Jo, jag hade inget mjöl i, hahahahaha.
Och när vi kom på det så hade jag redan slängt HELA pajen...

Idag hade vi två timmars historia på morgon, farao, när jag har skrivit halva lektionen, sen såg Natali att jag typ har dött på halvtid så tog hon över och skrev i mitt anteckningsblock, haha.
Vi fick dessutom lyssna på franska nationalsången typ fem gånger för vår lärare Dan typ älskar den, haha ;P

När jag kom hem från skolan så gick jag nästan i en timme med Molla tror jag :)

Ska upp och träna med henne sen.

Just det. Ingrid, jag orkar inte anta utmaningen, men jag kan säga vad jag har ovapå det;
-Fotvårdssalva som är helt bäst
-Läppbalsam
-Body Lotion
-Absolut Torr
-Klockradio
-Ett stearinljus
-Och oftast tottar

Och så brukar det se ut ganska ofta, och i mina lådor har jag precis ALLTING, det ser ut som en enda röra, haha :)


Puss

Inga kommentarer: