onsdag 11 februari 2009

Nytt utseende :)

Precis när jag avbröt min inlägg igår så hörde jag krrrrrr, från en tuggande Pepe, men vet ni vad han tuggade på? :O MINA LACOSTE SKOR :O Då jävlar blev det fart på Dessiré Forsbrand kan jag tala om!
Igår var det tisdag, och det hände väl inte speciellt mycket för hela eftermiddagen och typ kvällen hjälpte jag Sara att trimma en riesenschnauzer, ganska jobbigt eftersom det hade valppäls fortfarande kvar och var så pass stor. Men helheten blev vi nöjda med och även ägaren, så det var riktigt nice :)

Idag har jag & Natali varit riktigt duktiga och gjort växt- och djurlivs uppgiften, lite mer än halva är typ klar i alla fall, skönt :)

Charlotte kom inte till skolan idag, rätt skönt faktiskt, och jag jobbade trots allt, så det så :)
Och jag skickade iväg en massa mail men till vem det berättar jag inte ;D

Har bytt utseende på min blogg som ni kanske ser, har haft den andra allt för länge, så jag hoppas att denna är till belåtenhet :)

Nehepp, nu ska jag läsa lite i min bok (mias hemlighet)

Puss

Inga kommentarer: