måndag 9 februari 2009

PLADASK SA DET! :D

Hade ingen matte imorse, och typsikt nog är det vår första lektion, så där satt man när man fick reda på det, synd, för annars kunde man sovit längre -.-
Fick info om projekt arbetet på svenskan, och jag har en briljant ideé, hoppas den slår igenom! :)
Sen såg vi på film på egelskan, rätt bra faktiskt.
Därefter va det GOD mat på kockis, WIHO! :D

Sedan hade vi idrott, och jag gjorde MAGPLASK, HAHAHAH! :D
Jag skulle göra ett grenhopp på plinten på längden med trampett före, och när jag precis har släppt händerna så upptäcker jag att jag har för mycket fart och så hinner jag inte landa korrekt så jag flyger pladask på magen, hahahaha, dte gjorde grymt ont men det var fett kul, haha, sen darrade mina händerm sådär lite lagom efter det, haha :)

Hem till internatet sen, hoppade hopprep, gick ut med Molla, åt mat,buss till Helsingborg, och streetdance! :)

På dansen så gjorde vi mest repetion av förra veckan men det behövdes nog för nu sitter det i alla fall :')

Nej nu ska jag bädda ner mig i min renbäddade säng och nanna kudden :D

Puss

Inga kommentarer: