söndag 8 februari 2009

Försök till parning :)

Trött som nattmössan själv.

Kom inte hem förrens vid halv tre igår, vi satt och kollade på en sorslig film; the walk to remember. Grymt bra, men slutade med tårar.
Det blev aldrig bakning igår, nej istället åt vi gowdis och lyssnade på musik.
Tack för allting Erika, tack för att du är du, jag älskar dig.

Dagen har gått åt till att bråka ännu mera med mamma, jag förstår inte?
Jag vill inte bråka, men jag vet inte hur jag ska nå fram till henne, hon förstår inte mig, jag förstår inte henne, men jag tror att båda två försöker på något vis men det krashar i mitten.

Har räknat lite matte idag, har prov imorgon.

Just det, idag har Tellus parats med en tik från Danmark.
Dem kom hit vid elva tiden imorse, allting gick inte som det skulle, men jag antar att dem ska hit imorgon igen och försöka :) Om det lyckas så blir det Tellus 4:e kull :)

Funderar på att ladda ner fler låtar till min iPod, gjorde det igår men vill ha flera, det laggade som bara den igår och jag förstod inte mycket av nya iTunes, det är BAJS -.-

Och imorgon är det måndag, vilket betyder? :D
Redskap på idrotten (dock sista gången men men...) och streetdance! :D

(Förlåt Anya men jag orkar inte anta utmaningen ;P)

Puss

Inga kommentarer: