fredag 30 maj 2008

Stress...

Puuuuuuuuuuuuuh, är riktigt trött och stressde nu...

Idag firade vi Charlotte's födelsedag i skolan, och det var mycket trevligt :)
Gjorde även en del till i engelskan på dem nationella proven, gick väl sisådär, jag vill så gärna ha ett VG i engelska, men jag undrar hur det kommer bli med det.

När jag skulle åka hem idag så va bussen försenad och det betyder att jag missade mitt tåg som skulle gå till Vinslöv, alltså fick jag sitta och vänta på att det skulle komma en buss som skulle kunna ta mig och Molla hem...
När vi väl är hemma dränks man i lukt av målarfärg, det renoveras för fulla muggar här hemma, jag tycker det är skönt att jag slipper va hemma så mycket.
Hela kvällen har jag packat, och det har gått lite frammåt ;) Men inte så mycket ;) Bad for me.
Ska ju åka på hundutställningar hela helgen nu :) Imorgon ska jag upp klockan 05.00 för att sedan åka till Helsingborg med mamma, och i Helsingborg möter vi Petra och då följer jag med henne till Tångahed (ligger typ i Göteborg) och där ställer vi ut och jag ska förhoppningsvis tävla i juniorhandling också.
Efter det åker vi till Örebro för att campa och dagen därpå (söndag) åker vi till Norrköping och gör samma sak, utställning och handling.
Och SEN åker vi hem. Hoppas på bra resultat i helgen :)

Nej, nu måste jag packa vidare...får väl ungefär 5 timmars sömn inatt skulle jag gissa...

Ha en trevlig helg alla, bloggar väl först på månadg skulle jag tro ;)

Puss

Inga kommentarer: