måndag 26 maj 2008

Helgen.

Har inte bloggat på hela helgen :O
Så får väl göra det nu då ;)

I lördags så var jag inne i Hässleholm och stadstränade Molla, och det gick riktigt bra :) Efter det gick jag upp till farmor och åt lunch hemma hos henne, och därefter tog jag tåget hem.

När jag och Molla kom hem var renoveringen i full gång, det målades och spacklades och ja, jag vet inte allt... Så nu har vi i alla fall kommit i gång med det :) Jag va så trött att jag somnade en timme på eftermiddagen, och det var skööönt kan jag tala om, när jag vaknat till trimmade jag Molla, och sen cyklade jag en kvart med henne.
Så när jag kollade på Melodifestivalen på kvällen var hon RIKTIGT trött efter hela dagen :) Fast det tyckte jag var skönt, hihi :)
Ja, just det, Melodifestivalen ja, Sverige skulle ju kommit på en bättre placering (!) Charlotte var ju mycket bättre än vissa andra vad jag tyckte, rena rama leksaksfiaskot tycket jag det var...

Sen då igår, så hände det inte så mycket förutom att jag fick sova lite längre, typ 10.30, det tackar man för :) Men kan ju tala om att min nya dörr som nu snart är helt klar (saknas bara lite lister), är INTE ljudisolerad, fett jobbigt.
Och ja, sen åkte jag tillbaka till Örkelljunga.

Och idag, nu precis, så har jag gjort nationella provet för Engelska A, gick väl inte så bra precis, men har nu kvar en lyssning-övning, som ska göras i eftermiddag. Hoppas att den går mycket bättre.

Puss

Inga kommentarer: