tisdag 6 maj 2008

Första inlägget :)

NU har jag äntligen skaffat blogg, rätt efterlängtat måste jag säga. Läser alla andras bloggar, men har inte haft någon själv, men nu så ;)

Sista tiden har varit rätt händelserik. Förra veckan var det ju valborg och då spenderade jag min tid tillsammans med Rebecca och Amanda i Lund och Billesholm. Och det var väldans trevligt :) Sedan var jag hos Amanda tills fredagen, åkte hem vid tolv ungefär, men var inte hemma förrens vid fem, eftersom jag skulle fixa ett ärende ;) Dock säger jag inte vad det är eftersom det ska bli en liten suprise ;) Fast det är till mig själv, men ändå liksom, hihi :) Och just det, i Ängelholm köpte jag ett nytt rutigt halsband och koppel till Molla :) Jättefint :)
I alla fall, sen kom jag hem på fredagkvällen, och då var mormor och morfar hos oss för dem skulle hjälpa till att sätta upp min nya dörr till mitt rum :) För vi ska snart börja renovera lite i huset så det är en bra början innnan vi sätter igång med målandet...
Och detta var också min enda kväll hemma på detta lov, haha. Är nästan aldrig hemma känns det som...
På lördagen var jag i Hässleholm med mamma och skulle kolla på lite utställningskläder, men hittade dock inga, bara en kofta som jag kan ha till vardags, men alltig ngt ju ;)
Mot eftermiddagen skjutsade mamma mig och Molla till Sofia för vi skulle följa med hennes familj till Danmark och tävla på söndagen.
Så på söndagen blev det uppstigning 05.00 Och hujdamig vad det var jobbigt ;) Blev dock inga toppresultat denna dag men jag hade det väldigt trevligt ändå och jag var rätt nöjd med våra prestationer :)
Ja, och sen när vi kom hem på kvällen till Sofia igen så hade hennes mormor och morfar lagat jättegod mat till oss, me like :)
På måndag förmiddag åkte vi till Örkelljunga igen med en packning till 100% Och jag borde faktiskt få lite extrapoäng till mig själv, för jag gick på matten minsann ;)
På kvällen firade vi Karl och sedan var vi ute med kanoterna och det var fett mys :*

Ja, detta är väl vad som har hänt dem närmaste dagarna :)

Oj, detta blev visst ett litet långt inlägg, men ni orkade kanske läsa ändå? ;)
Forsätter blogga när jag känner för det :)
Och tack Malin och Amanda för hjälpen med bloggen, hihi :)

Puss på alla som läser min blogg :*

Inga kommentarer: