måndag 12 maj 2008

Fotodagen :O

Igår hade vi fotodag på skolan, en fotograf skulle komma hit och ta bilder på våra hundar till Charlotte's nya bok. Ja, och det gick väl bra, fram tills Soffi och Molla började fightas :O Hundarna skulle balansera på en stock och så hoppa Tilla av och då sprang Molla till mig, och rätt som det va så flög Soffi på Molla :O Och så slogs dem en stund, och jag fick ett grepp först om Molla men råkade släppa sen fick jag tag på henne igen, men Molla vann" över Soffi ;) Hehe ;)
Och nu i efterhand så fick jag reda på att Skrållan bröt ett revben igår också :O Soya hade fått damp på henne tydligen, haha. Så hon kommer hem först imorgon från djursjukhuset :S

Ja, och idag vakande jag av att farmor ringde och väckte mig vid 11, låg sedan kvar en stund i sängen, skönt att vakna till ett alldeles tyst hus :) Molla fick sin frukost och sina tabletter vid klockan 12 :S Och lat har jag varit, hon har bara fått vara ute ock kissat, utan runda :S
Sen gick det ett tag, chillidill, och sen kom Amanda :)
Och hon kom på att skulle in till matten, o hon skulle ta bussen så jag följde med henne, hade stessigt som fan, hade typ 10 minuter på mig, och vi missa bussen ><
Men lilla Ingmar kom och hämtade oss :) Tackar ;)
Så vi kom i alla fall in till matten, och räknade typ 3 tal (A) Och sen blev vi även skjutsade tillbaka.

Och nu sitter jag här, med datorn i knäet, Anya brevid mig, o ja, riktigt sugen är jag på att ta en långrunda i ett litet lätt duggregn, hihi, skulle varit skönt. Men icke sa nicke, MollaBolla får vänta "/

Nu drar jag, hejsvejs.

Puss

Inga kommentarer: