onsdag 7 maj 2008

Datorkunskap...

Hallå hallå :)
Sitter på datorkunskapen nu. Borde göra en massa stenciler, men nej, orkar inte.
Igår höllt jag ju faktiskt på att jobba med datorkunskapen, mitt powerpointarbete. Skriver om London, kommer inte på något bättre ;)
Och när jag var färdig med alla bilder på bilddagboken (haha) så skulle jag och Kalle ut med 4 stycken hundar... Och ja, rådamp för alla som var med, både tvåbenta och fyrbenta, haha. Fick dock också ont i magen efteråt tack vare körtelfebern "/ Men vafan, jag är glad att det går på bättringsvägen i alla fall :)
Molla mår inte riktigt bra för tillfället, börjar faktiskt bli lite orolig för henne. Hoppas att det är slutet på skendräktigheten bara... Om det är något annat så ja... :S Och nu när det är så många utställningar och tävlingar är på gång :S Men vi hoppas på det bästa :)
Fanskap, idag måste jag läsa typ 40 sidor i boken "Levande människa", vi började på den kursen igår.
Känner för att träna med Molla ikväll, fortsätta med touch och dem "tysta momenten" ;) Men antagligen blir det plugg istället...
Nej, nu ska jag kila vidare.

Puss

Inga kommentarer: