lördag 10 maj 2008

:)

Vilken trevlig dag man har haft! :)

Dock vakande man mindre trevligt... En fullkomligt gallskrikande Anya bankade något så enormt på min dörr så jag skrek X antal svordomar till henne... Jag var minst sagt arg när jag blev väckt ur min sköna sömn...
Menmen, gick upp lite senaren efter det, och satte strax därefter på ungen så jag och Ingrid kunde käka vitlöksbröd till frulle :) Så när bröden var klara gick vi ut och åt dem i morgonsolen. Myyys :*
Efter det gick jag ut en liten runda med Molla, alltså blev hennes morgonrunda vid 12 ungefär, ooops ;) Menvafan, är inte helger till för att vila på? ;) När jag sen kom in duschade jag.
Efter duschen gick vi ner till bryggan och solade, och det känns det helt klart som sommar ;D Och doppa tårna i vattnet. ME LIKE :)

Nu på kvällen kom Ängsstugan ner till oss för att grilla, mycket mycket trevligt. Och det var MUMMA ;D Efter maten gick vi ner till sjön för att paddla kanot :) Hahaha, Kalle hoppade i mitt i sjön, och han lyckades sen klättra upp i kanoten igen, men när an skulle sätta sig ner, ja, då ramlade han och hela kanoten välte! ;) HAHAHAHA, Vi garvade som bara den ;) Vi trodde ju att dem skulle lyckas få upp den o komma i den igen men icke sa nicke, så när alla vi andra hade kommit tillbaka till standen så fick några paddla ut igen och hämta dem ;)
Ja, o nu sitter jag här o skriver medans dem andra är uppe i Ängsstugan o röker vattenpipa, följde inte med eftersom jag inte kan röka i och med körtelfebern och dessutom vill jag ha lite koll på Molla nu när hon mår som hon mår.
Dock verkar det bättre idag, i alla fall när man hämtar koppelt, kan ju bero på antibiotikan hon får. Så det känns skönt, men jag är ju fortfarande riktigt orolig...

Jag kan tillägga att jag är röd som en kräfta på min rygg och mina axlar... ;)

Nej, nu ska jag nog kika vidare i andras bloggar en stund och snart kommer väl dem andra kanske, och då blir det väl läggdags för imorgon ska vi ta bilder på hundarna för en riktig fotograf :)

Tack för en trevlig dag alla inblandade <3

Puss

Inga kommentarer: