torsdag 8 maj 2008

Ingen rolig dag :S

Nej, fy, idag gick Trazan bort :( Det var verkligen hemskt, Veronica's mamma ringde och sa det i telefonen sen efter någon timme kom Veronica så vi fick trösta o krama om henne. Stackare. De blev många tårar kan jag tala om, det känndes fruktansvärt, tänk om det var ens egen hund. Och när Charlotte (vår lärare) började prata om att Trazan hade kanske haft hjärtfel så rann tårarna ännu mera på mig eftersom jag vet att Molla hade ett hjärtfel när hon var liten, men nuförtiden så hör veterinären inget, men trots allt, det är inte klarställt att hon är felfri från det. Men idag bestämmde jag mig för att vi ska åka och få en diagnos ställd om hon har kvar det eller inte. Sen får Petra säga vad hon vill, men det ska göras...
Och ja, jag hoppas fortfarande att Molla är kvar i skendräktigheten, jag börjar bli ännu mera orolig, för nu vill hon typ inte dricka heller :S Hon har typ bara druckit 4 "klunkar" vatten vad jag vet idag :S Inte bra... Hoppas hon blir bättre under helgen annars får det väl bli veterinären nästa vecka :( Bara inte det är livmoderhalscancer :( Då vet jag inte vad jag gör.

Till andra saker nu då, igår gick vi ut en jättemysig runda med hundarna efter vi hade solat en stund. Helhärligt väder, luktar sommar, grönt över allt, UNDERBART :D
Ligger på Sofia's rum just nu, hon ska göra om sitt rum nu igen... Eller okej, det var rätt längesen för att vara Sofia ;)
Innan idag var Karl och jag handlade, och vi handlade en massa god mat, och jag handlade särskilt tills på lördag. För då ska vi grilla på altanen :D Jag handlade fläskkotletter, klyftpotatis, bajjanässås (em, jag vet, det stavas inte så men vafan), sådana småtomater och cider, dock utan alkohol menvafan ;) MEGAGOTT kommer det att bli, och just det, jag köpte chilinötter också ;D GOTTGOTTGOTT

Imorgon kommer Ingrid :D Ska vara här i helgen tillsammans med mig här i Örkelljunga :) Fett med mys :*

Nej, nu räcker det nog med blogg för idag.

Puss.

Inga kommentarer: