lördag 17 maj 2008

Hässleholmutställningen :)

Åkte till Hässleholm idag, för att tävla i Juniorhandling.
Skulle ha Tellus idag, eftersom Molla nu inte får anstränga sig. Och ja, det gick väl inte riktigt bra tyckte jag eftersom han ville dra till en annan hund hela tiden... Men men, allting slutade med en fjärdeplats :D Blev riktigt nöjd när jag senare läste min kritik :) Och Sofia vann det hela, grattis gumman :) Och Malin kom femma, inte dåligt det heller :)
Är nu riktigt trött efter dagen, så det blir sängdags "tidigt" idag, för sen är det ju tävling imon igen :') Då hoppas jag att det går lite bättre än idag, och att man kanske får en placering till :)

Och förresten mamma, en vän ringer inte bara så på dörren och går in direkt efter det.
JAG VILL INTE ATT DET SKA BLI SÅ.
Hur ska jag förklara?

Inga kommentarer: