torsdag 29 maj 2008

Torsdag :)

Har varit hundlektion idag i skolan, och jag måste säga att hundpromenaden vi gick var mycket givande :) Vi typ tränade väldigt mycket med hundarna, dem tysta momenten, klickertränade, och en annan övning när dem skulle ligga stilla och vi skulle byta förare :) Måste träna mer på den tysta inkallningen :S

Haha, sen när vi kom tillbaka skulle vi typ sätta ihop Charlotte's nya bäddsoffa i skolhuset, dock hjälpte jag inte till, men ja, dem som gjorde det, gjorde ett bra jobb ;) Haha, idag var Charlotte rolig ;) Haha, hela klassen satt o garvade tillslut tack vare att "Kalle är en bög" ;D

Har trimmat Molla ännu mera idag, och det blev faktiskt riktigt bra, men tänker nog inte ta så mycket mera på henne nu, utan Petra får hjälpa mig på lördagkväll, som jag hoppas att hon gör :)
Borde plugga matte ikväll, för imorgon har jag matteprov... Och det MÅSTE göras.

Nej, nu ska jag nog ut med hunden :)

Puss

Inga kommentarer: