onsdag 14 maj 2008

Studiedag

Japp, idag hade vi studiedag och då skulle vår klass egentligen åka till Helsingborg, men jag har ju nämt tidigare att jag och Molla inte skulle med p.g.a lite lite olika saker...
Så vi stannade hemma istället, och vi har inte gjort så mycket nytta idag precis, men lite har vi, typ som plockat upp lite saker vi har fått hit, nya köksredskap, haha.
Och ja, jag o Mollafjolla har tränat väldigt mycket "touch" och "var är örat?" , och det har gått jätterbra :) Lite stolt över snäckan trots allt ;) Sen har vi också tränat på dem tysta momenten, går lite sisådär, men det ska nog lösa sig :) Fast det gäller att träna ännu mera ;)
Har varit flitig och städat min och Karl's toalett också ;)

Nej, nu ska jag väl snart ut med hunden på en sista runda, och sen gå till sängs.

Puss

Inga kommentarer: