tisdag 20 maj 2008

Ont i magen :S

Har haft jätteont i magen idag :S Undrar om det är mjälten som är på gång... Hoppas verkligen inte det. Har ju dessutom sprungit hela helgen nu när jag har tävlat så kan ju vara det... Och har ont i halsen också så ja, jag vet inte. Och i och med att jag har för mycket att göra nu så och stressar för mycket "/
Har annars haft hundlektion idag, jag vet inte riktigt om jag fattar, asså jag fattar typ övningarna och det, men texterna i boken tycker jag är lite komplicerat.
HAR FAKTISKT pluggat lite idag, men har inte gått så bra. Men mitt powerpoint är i alla fall klart, dock är det inte så snyggt och så, men jag ska ändå redovisa det imorgon, bättre att ha det klart.

Sofia och Karl ligger just nu i min säng och pratar om att dem ska sova i ett tält med Amanda och skrika tack vare Karl's bror. Inte för att jag fattar precis, men Karl frågade just om jag ville vara med. Ja tack? Haha.

Imorgon har vi vanliga lektioner, och då ska vi ha Gödsel-Göran, haha ;)
Hoppas verkligen att min mage är bättre då också...

Puss

Inga kommentarer: