tisdag 27 maj 2008

Tuesday

Det gick inte så bra på dem nationella tror jag, men jag har i alla fall försökt :)

GRAAAAAAAAAAAAUW, på kvällen var jag och Amanda uppe på Donken och åt, MYCKET GOTT :D Det var längesen det var så gott :) MUMS :)

Charlotte var på radion idag så vi började inte förrens tio. Och sedan va det typ chill hela förmiddagen :) När hon kom tillbaka skulle vi redovisa våra böcker, gick väl rätt bra tycket jag :)
DOCK fick vi sluta en timme senare :O Var fett trött och hade ont i huvudet. Och typ direkt efter det så skulle vi till vår fritidstant och fika och sånnt :) Haha, fast Kalle's moppe gick typ i sönder, så jag och han fick stanna kvar här i stugan ;)

Passade på att trimma Molla en timme efter det, typ mest halsen, och det blev rätt bra :) Tyvärr kommer jag inte ihåg tiden då jag trimmade halsen förra gången, för då hade jag kunnat veta när halsen blir som bäst, synd.

Nejhopp, nu ska jag inte var här längre.

Puss

Inga kommentarer: