tisdag 3 juni 2008

Ute på resande fot.

Okej, ska nu försöka ta mig tiden att skriva en liten blogg mitt i allt msn ;)

Har nu varit iväg hela helgen.

Började med Tångahed, några mil från Göteborg, i lördags. Ställde Thelma, fick bara en slät etta.
Och sen var det lång väntan till Juniorhandlingen. Men i alla fall, jag vann den :) Man fick dock ingen rosett :O
Och ni anar inte hur varmt det har varit denna dag alltså.
Efter handlingen körde vi vidare till Örebro där vi skulle övernatta. Och där hemma (hos Trixie's matte) hade dem en valp kvar, och den var så söt :) Och snygg, ville så gärna ha den, hihi :)

Hände ett litet, eller stort rättare sagt, misstag på söndagmorgonen, och Petra lackade satan, typ, förlåt för att jag finns?
Men i alla fall, vi kom fram till Norrköping i tid, och fick in alla saker och hundar, hade fyra hundar med oss idag... Lite jobbigt.
Visade Trixie idag och fick en etta och ett ck :) Och var mycket nära ett cert "/
Men Tessie blev BIR :)
Sen var det dags för hadlingen, och ja, jag kan tala om att jag är mycket arg.
Han tog ut en mamma vid utsidan av ringen innan bedömningen hade börjat och så frågade han vad går detta ut på? Vad ska jag be dem göra? Finns det speciella kritiklappar till detta?
ASSÅ SHIT?! Domaren visste inte ens vad han skulle göra :O
Och på min kritik stod det mkt gott, mkt gott, mkt gott, gott.
Nu i efterhand är jag så arg så det är inte sant. Men Elleonor vann allt så grattis till henne ;)

Så nu har jag åkt ca 100 mil denna helg och det är fetejubbigt. Och sovit ca only 4-5 timmar/natt.
Tog fem timmar sen att köra hem, men råkade sommna, va jättetrött.
När jag väl kom hem så fick jag se min tröja som hade kommit hem, och den var jättefin :D

Ja, så så var det i helgen och igår va det en allmän mysdag här på internatet <3

Tack alla :*

Puss

Inga kommentarer: