måndag 9 juni 2008

Efter helgen ;)

Jaha, då har denna helgen paserat också, en toppenhelg :D

I torsdags drog jag ju till Ingrid, vi gick först en långrunda med Loke, och sen såg vi film, fast den va lite dryg, hehe.
På fredagen drog vi till Åhus, och jag brännde hela min rygg och mina baklår. AJ, det gjorde ONT. Men det börjar gå över till brunt nu i alla fall :) Hade mysigt på stranden och så käkade vi ju förståss på glassbåten :) Mums!
Men nu i efterhand skulle jag nog inte åkt till Åhus på moppen i alla fall, för nu har jag ont i halsen, och är lite hes, och farmor sa precis till mig att man kan bli förkyld efter en lång runda på moppen, dock vet jag inte varför, och jag som har haft körtelfeber, ja, nej, fyfan, jag vill inte ens tänka tanken att jag ska få tillbaka det igen :'( Men jag hoppas det blir bättre...
Sen när vi kom hem käkade vi smörgåstårta och sen tittade vi på "View from the top" och den tycket jag va riktigt bra :)
Sen var det då lördag, vi åkte in till Kristianstad, hittade dock inget, men aja, var trevligt ändå :)
Sen hade jag ungefär 4 timmar på mig innan jag skulle åka med tåget till Lund med Molla, för att sen Petra skulle hämta oss där för att sedan köra hem till henne så jag kunde sova hos henne.
Och vi stod uppe till klockan 01.00 på natten och trimmade hundar :O Och sen skulle vi upp igen klockan 05.00 :O GRAAAAAAAUW, va trött jag var.
Så trött som bara den satte jag mig i bilen på söndagsmorgonen för att åka till Vänersborg, lång bilresa...
Men allting slutade bra :D Molla fick ck, CERT, och reserv cacib :D Och blev tvåa bästa tik :D
Och jag kom dessutom på 3:e placering i Juniorhandlingen och kvalade till SM :D
Så nu är jag glad, glad, glad :D

Jaow, det var min helg och nu är jag bamsetrött och så sitter jag i källaren med min data för någon gubbe slipar golven där uppe, tur att vi har trådlöst intenet här hemma måste jag säga :)

Nej, nu ska jag n0og packa det sista, sen ska jag åka typ :)

Puss

Inga kommentarer: