söndag 15 juni 2008

Effektiv kväll ;)

Jag var mycket effektiv igår ;)
När jag avslutade inlägget igår tog jag med mig Molla ut på en cykeltur, och senare på kvällen så städade jag och mamma ett rum i källaren, och där såg helt förj*vligt ut när vi började men nu kan man i alla fall gå in och ut. Haha ;) Ska kanske fortsätta att städa idag.
Men annars så blir det en sväng in till Hässleholm, tänkt att jag ska övningsköra, och så ska vi samtidigt kolla där vi ska samlas som har fått sommarjobb inom komunen. Vet liksom inte riktigt var det är så jag hoppas jag hittar var det är idag så jag hittar dit imorgon :)
Annars blir det väl bara chill idag, hoppas på uppehållsväder idag så jag kan ta en runda med Molla och träna lite :) Måste börja lära in ngt nytt vet dock inte vad... "/

Måste nog forsätta packa upp allt från Örkelljunga, sakerna står i garaget för tillfället, och där är hur mycket som helst, och mamma sa att hon redan hade tagit in en del saker :O

Nej, snart ska jag duscha, och sen äta lite,

ring vettja :)

Puss

Inga kommentarer: