lördag 28 juni 2008

Hihi :$

Idag vaknade jag första gången 07.30 imorse och så tänkte jag, shiiiit, jag har försovit mig! :O Hjälp, jobbet! Men som tur va kom jag sen på att det är lördag, puuuuuh. Så sen kunnde jag somna om. Dock vakande jag senare av sms från Tomas, mihi :)

När jag var påklädd och klar så åkte jag in till Hässleholm, skulle ju byta mina skor som jag köpte för typ 2 veckor sen. Men nej, då hade affären stängt, sen skulle jag in på apoteket men nej, då var där också stängt :O Så jag åkte hem. Och när jag klev av i Vinslöv så träffde jag Tomas :)
Så där stod jag och pratade en stund innan jag cyklade hem.

Meningen var att jag skulle börja packa sen, men det pallade jag inte, jag tycker alltid det är så jobbigt att packa och sen tar jag alltid för mycket med mig, så jag får packa allt imorgon istället, och då MÅSTE det göras, för golvsliparen kommer på måndag, och när han har varit här så kan jag inte komma upp på mitt rum sen...
Men jag trimmade Molla sen i alla fall, mer behövs dock, men ja. Hihi, Tomas ville egentligen att jag skulle komma till honom, men jag hade ju saker jag behövde göra :S Bull.

Tog en cykeltur sen med Molla också :) Hon börjar bli lite duktigare på att hänga med och strunta i andra saker :)

Nu sitter jag framför Tv:n och har precis plattat mitt hår lite för att se hur det blev, men min plattång är i fara, mamma vill slänga den, den knastrar och mamma tror att den exploderar snart, haha, så vi får väl se, men hon vill inte köpa en ny till mig, och jag tänker inte göra det, så jag får väl dö med plalttången i handen ;) Haha :)

Fortfarande osäker,

vill jag eller inte?

Inga kommentarer: