söndag 22 juni 2008

Hemkommen :)

Helgen har varit perfekt :)

På midsommarafton va vi i Ängelholm och festade :) Mycket trevligt folk och kul hade vi :)

Dock kan jag tala om att min lever mår nog inte så bra, och det är bull. Jag drack typ EN falska som innehöll 4% alkohol, och jag mådde inte alls bra efter det, fick jätteont i magen, så ja, mer gick inte att dricka... Nu känner jag mig ritkigt nervös inför mitt blodprov som jag ska typ göra om 3 veckor...
Men vi hade i alla fall fett kul :D

Eftersom vi gick till sängs vid 03.00 så sovde vi länge nästa dag, gick inte upp förrens vig 14.15 ;)
Skönt ;)

Så då blev det slappedag fram tills vi skulle ner till IP :) Och där fick jag träffa ngr från Amanda's gamla klass :) Försökte dricka idag också, tihi, men ENDAST EN 2,25 % ;) Och det gick bra, fast vakterna tog vår cider, fast det gjorde inte så mycket för där va bara minimalt kvar ;)

Japp, och sen då idag har vi inte gjort så mycket, somnade inte förrens vid 04.00 typ så fett trött. Blev skjutsad till stationen i Åstorp sen tog jag tåget hem därifrån :) Och vet nu vem som var med på samma tåg från Hässleholm till Vinslöv? Thomas ;D

Så detta var typ min helg :)
Tack Amanda för helgen, du är något av det bästa som finns,
JAG ÄLSKAR DIG <3

Inga kommentarer: