onsdag 18 juni 2008

Andra arbetsdagen.

Idag när jag skulle cykla till jobbet imorse fick jag t.o.m ha vantar på mig :O Så kallt va det :S Men sen har det varit mycket fint väder resten av dagen :) Sol :*
Men idag har jag i alla haft lite mer att göra...
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har ju tystnadsplikt ;)
Jo, just det, vi åt våfflor och jordgubbar idag med dem ädre, och vi var även nere i byn och jag körde rullstoll ;)

Har cyklat en runda med Molla ikväll och klippt klorna på bägge hundarna :) Tellus är fett jobbig, han tycker mycket synd om sig själv när man klipper hans klor...

Planerna är klara inför midsommar,
på fredag åker jag ner till Amanda,
vår lördag tillbringar vi i Strövlesstorp,
och sen på söndag åker jag hem,
puss på det va :) <3

Och det betyder att jag måste trimma imorgon...

Puss

Inga kommentarer: