måndag 16 juni 2008

Hässleholm :)

Övningskörde igår ju, va lite vinglit måste jag säga...hihi. Det va ett tag sedan jag körde.
Och så skulle jag ju packa upp saker från Örkelljunga, men nej, det gjorde jag inte, haha.

Och idag har jag varit på det mötet med sommarjobbet, så imorgon börjar jag jobba. Hade jag vetat att USA-resan skulle bli inställd hade jag valt att jobba period nr 2, för då hade jag inte missat en enda dag på jobbet, men nu missar jag typ 3 eller 4 skulle jag tro p.g.a. World Dog Show. Synd, men aja, det bli lite pengar i alla fall :) Och för er som inte vet så ska jag jobba på ett äldreboende ;) Kanske inte världens bästa jobb men dem får pengar dem också ;)
Efter det informationsmötet gick jag in till sta'n och där inne mötte jag mamma. Jag köpte ett par skor till hundutställningarna framöver :) Dem känndes dock inte helt okej, men det fick bli dem ändå. Så jag hoppas jag tycket om dem mer när jag börjar använda dem :)

När jag kom hem från Hässleholm tog jag Molla på en cykelrunda och mamma gick en runda med Tellus så nu busar dem glatt där ute i trädgården, hihi. :*

Ikväll ska vi ha taccos till mat, mumsfillibabba! ;D

Nej, nu ska jag nog gå...

Puss.

Inga kommentarer: