onsdag 11 juni 2008

Näst sista skoldagen ;)

Dagen har bestått av V Ä R K.
Hujedamig vad jag har ont i magen.

Började dagen med datorkunskap, det betyder tidig morgon...Hade regnat inatt såg jag när vi var ute på morgonpromenixen, och det har det fortsatt göra lite då och då under dagen.
Efter datan hade vi svenska, och den lektionen kunde vi lika bra kunnat strunta i helt för vi satt bara och babblade.
Sen va det lunch, äcklig lunch. Sen tog jag ut Chip och Molla och dem går riktigt bra tillsammans, kul att se tycker jag :)
Ja, o sen på engelskan spelade vi spel på, kuwlkuwl :) Och matten efter det skippade vi typ, va där i 10 minuter sen gick vi. Haha ;)
Jaha, sen va skolan för denna dagen slut.

Kvällen har bara varit chill :)
Imorgon ska vi städa hundstallet, och så är det sista skoldagen ;D

Plus att jag måste börja förbereda inför hemflytten :)

Nej, nu ska jag snart sova, klockan är 23.45

Puss

Inga kommentarer: