tisdag 17 juni 2008

Trött och sliten.

Är fett trött nu, har jobbat hela dagen, och det vet nog en till som är det, MIN BROR.
Han kom hem nu klockan typ 12 idag och la sig direkt typ och han sover fortfarande, haha, tror ätligt talat att han kommer sova i mer än ett dygn. Han har typ bara sovit på sitt tangetbord nu under dreamhack som typ har varit i 3 dygn. Vi får väl se när han vaknar ;)
Ja, jag har jobbat idag, har typ inte gjort någonting känns det som, bara hängt efter personalen känns det som. Men det finns liksom inte så mycket att göra, och jag frågar ju ändå om jag kan göra något, så...
Jag gick en halvtimme tidigare idag, så imorgon kommer jag få gå en halvtimme senare... Mina jobbetider kommer att bli framöver 07.00-16.00 Kommer bli fett jobbigt att gå upp, tidigare är mina skoldagar :O Men men, money money ;)

Nej, nu ska jag nog typ krypa i säng, om typ en timme eller så.

Puss.

Inga kommentarer: