torsdag 5 juni 2008

Inför helgen :)

Lägger en ett inlägg nu innan jag ska iväg igen... Aldrig hemma typ känns det som.
I tisdags var det hundlektion med Charlotte.
Och igår va det vanliga lektioner. Och mys på kvällen ute på vattnet :* Härligt härligt :)

Idag har vi haft prov i levande människa och det gick väl rätt bra tror jag, dock svarade jag inte på en fråga för den visste jag inte alls var det var för ngn. Och sen skulle vi även praktiskt visa med hundarna tyst kommunikation, gick väl inte så bra direkt, Molla var allmänt okoncentrerad, och jag frågade om vi fick ha godis till dem men det var inte Charoltte så positiv till, alltså lät jag bli.
Förstår ni hur skönt det blir nästa vecka? INGA LÄXOR OCH INGA PROV och sen slutar vi på fredag :D
Ska snart dra iväg till Ingrid, sen åker vi till Åhus imorgon, och på lördag ska vi in till antagligen Kristianstad och då hoppas jag att jag hittar lite kläder till avslutingen, och kanske ett kavajsett med skor till kommande hundutställningar detta året. Därefter på lördagkväll åker jag till Petra för sen på söndag ska vi till Vänersborg och tävla igen :D Hoppas att det går bra nu, är lite nervös ;)

Nej, nu måste jag packa.

Puss

Inga kommentarer: