lördag 14 juni 2008

Skolavslutning och strandfest :D

Japp, va skolavsluting igår, och allt gick bra.
Först pratade rektorn lite, sen fikade vi, Charlotte och Elisabeth fick blommor av oss i 1:an, tror dem blev väldigt glada för det :) Tillist gick vi en runda med vovvarna och därefter blev det ett hejdå till Charlotte.
Sen var det dags att packa ALLA saker man har haft på internatet, och mamma kom sent till Örkelljunga, men som tur hade jag Amanda som sällskap :) <3
När mamma hade hämtat alla mina saker och Molla så åkte jag med Amanda hem :)
Och sen drog vi på strandfest tillsammans med Rebecca och Veronica :) FETT KUL :D
Tack för en trevlig kväll :)

Kan knappt förstå att vi redan har gått ett år på skolan, känns som om det bara var några dagar sen vi sågs för första gången? Vi har gått igenom så mycket tillsammans, både positiva saker och negativa. Men det är väl det som behövs för att banden mellan vänner ska bli som bäst?

Jag har i alla fall haft ett underbart år, trots motgångar på vissa håll och kanter.

Nu har jag typ precis kommit hem från Ängelholm, tog 2 timmar o lite mer att komma hem, men det gör inget,
inte när man har haft det så trevligt som vi har haft det :)

Jag älskar er,

puss.

Inga kommentarer: