onsdag 8 april 2009

"Vänner"

Det där med vänner.
Vänskap är nog både det värsta och bästa som finns, allt på en och samma gång.
Tjänster och gentjänster glömmer folk alltför lätt.
Jag är äckligt trött på folk som sviker en, en efter en. Hur länge ska det hålla på?
När får man egentligen reda på vilka som är RIKTIGTA vänner?

Har varit i Hässleholm idag, fick läma in datorn igen trots allt, denna gången SKA hela fläktsystemet bytas ut, kommer bli dyrt som fan...
Köpte tre par strumpor för dem som vill anteckna, haha. Tittade på en riktigt snygg jacka också, men pengarna saknas. GE MIG?
Att få sommarjobb nu känns omöjligt. Efter att ha fått så många nej så känns det inte ens lönt att fortsätta söka. BAJS, vill ha pengar, behöver ha pengar, MÅSTE HA PENGAR.

Nu har jag endast kvar 2 raser sen är jag färdig med alla 11, men jag tror jag ska fixa det på söndag/måndag, har tappat lusten nu efter allt slit.

Nu ska jag gå ut med doggarna.

Puss

Inga kommentarer: