måndag 20 april 2009

Höfterna i kras.

Är helt slut i kroppen, och med det menar jag helt slut.

Skulle springa 6 kilometer på idrotten idag, och jag kan säga med handen på hjärtat att det var sanslöst jobbigt men jag sprang HELA biten, jag beundrar mig själv lite där faktsiskt :) Kom i mål på en tid av 35 minuter, och det får duga med ett VG.
Mina höfter höll på att gå i kras den sista biten, det var inte kul, det gjort grymmt ont. Och det gör det fortfarande.
Skulle egentligen cykla in till Öa för att ta bussen till Hbg, men icke, det fick vara. Varken jag eller Fanny fixade det.
Dansen var också jobbig, haha.

Nu sitter jag och har pain in my höfts, det gör riktigt jävla, fasiken, det va typ så här jobbigt jag hade det de två första terminerna i ettan, konstant. Tacka Gud för att det är inte är så nu hela tiden i alla fall, men fy fan för idag.

Menmen, imorgon har vi sovmorgon, för vi ska inte ha någon histiora. Riktigt nice säger jag, men ska ändå gå upp vid nio och sedan plugga hela för midaggen... Duktigt? Somfan.

Nu ska jag krypa till kojs, huvudet bankar, nej visst fan, måste duscha först, dö.

Puss

Inga kommentarer: