onsdag 22 april 2009

Onsdag kväll.

Somande inte förren vid två inatt, grymt blä.
Trött as hell när jag vakande today...
Hundlektionen idag gick inte alls bra typ, hundfan ville inte alls träna, det gick väl okej, men inte mycket mer än det.
Sitter just nu med arbetet som ska redovisas på Växt&Djurliv lektionen imorgon. Jag har allt jag ska säga men kan inte det utantill och saknar dessutom bilder, så jag hoppas att jag inet behöver redovisa imorgon utan nästa gång.Visst, det hade varit skönt att ha det gjort men jag vill ju också göra bra ifrån mig...

Imorgon är det skola som vanligt men sen bär det av hemmåt.
Jag hinner inte göra det nationella på fredag innan jag ska åka till Norrköping så därför åker jag hem imorgon.

Nehepp, nu blir det mer plugg sen hoppas jag att jag somnar i relativt bra tid.Visst fan, måste duscha också... Gah, jag kommer fan aldrig i tid till sängen numera...

Puss

Inga kommentarer: