lördag 18 april 2009

GLÖMDE BLOGGHELVETE!

Helvete!
Jag glömde blogga igår, eller typ om jag hade gjort det för några minuter sen så hade det fortfarande varit "idag" (och jag tänkte som fan på det) och jag kunde gjort det för cirka 50 minuter sen när jag blev påminnd om att klockan snart va tolv, fan, haha, jag har värsta skuldkänslorna för att jag inte har gjort det.
Jag har lyckats blogga varje dag detta året och först nu så GLÖMDE jag det, det hade varit en annan sak om jag hade struntat i det. Jag tänkte på det precis innan vi började grilla och allting...

Allting gick jättebra på hundlektionen idag, Molla var jätteglad och på riktigt kul träningshumör, sen fick jag en massa tips av Charlotte, riktigt nice :) Kändes riktigt bra rakt igenom.
Efter skolan städade jag och duschade sen gick vi ner till sjön med hundarna.
När vi va klara med det så startade vi grillarna och folket kom till vår stuga sedan blev det umgänge, riktigt mys :*
Fanny vill att jag och Natali ska vara lesbiska, hahahaha, "vi hade passat så bra ihopa", haha, jag dör :D Släktmidagarna skulle bli värre än värst kom vi fram till ;D
Sen blev det tampongstafett och André vann egentligen men vi kom fram till att han diskade sig efter att ha snott en EXTRA SUPERTAMPONG, haha ;)

Nu sitter vi här och pratar, hm, ja, sex typ? Haha, har lust att se en film med just daaaj.

Fasen för att jag glömde blogga! FAN.

Ska ta igen det med att skriva en gång till idag.

Puss

Inga kommentarer: